Bakkerij de Jong altijd mobiel

Wie kent ze niet? De opvallend bestickerde zwarte bestelauto’s van Bakkerij de Jong rijden dagelijks door de regio. Met de prominent op het dak geplaatste XL-uitvoering van het alom bekende saucijzenbroodje zijn de auto’s niet te missen in het straatbeeld. Autobedrijf Otto de Gooijer staat garant voor het feilloos functioneren van de opvallende bestelwagens.

Bakkerij de Jong en Otto de Gooijer
Otto de Gooijer vertelt: ‘Veel mensen in de regio kennen ons bedrijf door de markante plek aan de rotonde van de Cuneraweg tussen Rhenen en Veenendaal. Wij hebben een indrukwekkend aanbod occasions in alle prijsklassen. Ook kwaliteitsonderhoud aan alle merken auto’s is bij ons in vertrouwde handen.’ Otto vertelt: ‘Bakkerij de Jong moet blindelings op de Renault-bestelauto’s kunnen vertrouwen. Immers, elke dag opnieuw gaan ze de weg op om de bestellingen op tijd bij de afnemers te krijgen. Daarom moeten de auto’s het simpelweg altijd doen. En mocht er toch een keertje pech zijn, dan zorgen wij zo snel mogelijk voor vervangend vervoer.’

Bakkerij de Jong heeft bij Otto de Gooije

Otto de Gooijer Renault Bakkerij de Jong

Otto de Gooijer houdt Bakkerij de Jong mobiel.

r gekozen voor de Renault Kangoo vanwege de lage exploitatiekosten en de betrouwbaarheid van dit model. ‘Voor onderhoud- en reparaties is het bovendien ideaal dat Otto de Gooijer bij ons ‘om de hoek’ zit. Zo zijn we onze auto’s nooit lang kwijt en bovendien levert het autobedrijf een uitstekende service en daar houd ik van!’ zo meldt Cees de Jong.

Kwaliteit van Otto de Gooijer
Net als bij Bakkerij de Jong wordt ook bij Otto de Gooijer kwaliteit met hoofdletters geschreven. ‘Samen met ons team werken wij er hard aan om het de klanten naar de zin te maken. Want of u nu op zoek bent naar een kwalitatief goede en betaalbare occasion of juist een exclusieve sportwagen uit het topsegment, bij Otto de Gooijer kunt u gegarandeerd slagen. Voor onderhoud of reparatie hebben we voor alle merken de juiste apparatuur in huis. ‘Belangrijk is dat we transparant met onze klanten om gaan. We leggen uit wat we tijdens onderhoud gedaan hebben en vertellen ook waarom dit gebeurt. Zo wordt duidelijk wat we doen, wat we vervangen en waarvoor de klant betaalt. Deze duidelijke en transparante manier van werken wordt bijzonder gewaardeerd