Zeer slecht
Voor mijn dochter een Opel Rocks gekocht, bij levering zat de bekleding onder de olie vlekken doordat de extra banden zonder afdekking op de bekleding was gelegd, dit zou hersteld worden naar meerdere toezeggingen, inmiddels bijna 1 jaar verder nog steeds niet gebeurd. De Opel rocks had een paar extra’s zoals andere velgen en andere vering. Tijdens het rijden liepen de banden aan, met 2 personen in de rocks stuiterde de vering op het eindpunt. Kortom een vrijwel nieuwe Rocks gekocht met veel mankementen die door Otto de Gooijer ondanks diverse mails en foto’s niet zijn opgelost. De rocks is nu 3 keer bij onze garage in de buurt geweest om eea op te lossen, muv de bekleding die is vergoed verpest. Een waardeloos bedrijf die de afspraken niet nakomt. Wees gewaarschuwd.