4 sterren: goede service, goed behandeld
Autobedrijf Otto de Gooijer wordt door haar klanten beoordeeld met een op basis van 1030 referenties.
Prettig personeel. Vriendelijke eigenaar
Klant vriendelijk, en goede service.
Goed bedrijf. Prima service.
Een klant gericht bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan.
Ik ben nog steeds tevreden Otto.
Bedankt voor de goede service...
Mooi bedrijf met een goede en snelle service, aandacht voor de klant.
Top bedrijf met enkel kundige mensen.
Super goede service. Je kan er altijd terecht met je vragen. We zijn niet voor niets al jaren klant. Tevens hebben ze erg mooie occasions staan.
Staan altijd voor je klaar. Alles wordt goed geregeld en de auto werd zelfs thuisgebracht, wat een service! Een hele goed persoonlijke benadering. Dat kom je tegenwoordig niet meer zo snel tegen.
Prima ervaringen. \r\nVoor mij een vertrouwd adres.\r\nPrettig en persoonlijk contact.\r\nEn...een afspraak is snel gemaakt (kan vaak al dezelfde dag).
Al meer dan 40 jaar vaste klant. dit zegt wel alles toch.
Goede ervaringen, professionale organisatie, klanttevredenheid staat hoog in het vaandel.
Is echt klant vriendelijk.\r\nheeft wel een luisterend oor voor een ieder.\r\nEn denkt mee naar goedkope reparaties voor de klanten.\r\nEn is klant oplossend gericht
Goede service tegen een redelijke prijs.